nu kör vi all in!

 

Den här bilden tog jag på väg till jobbet i lördags. Tog en sekund för att stanna upp och njuta av hur vackert det faktiskt är ute (i stressen då jag alltid kommer 5 minuter sent till jobbet och har världens längsta t-bana, buss + gångväg). Det gjorde iallafall min dag lite bättre. Försöker just nu fokusera och tänka och se det roliga i allt jag gör nu. Är sinnessjukt stressad och dessutom helt ovan vid att ha det såhär men jag försöker tagga bara! Idag var en väldigt "soft" dag. Höll i tre lektioner om buddhismen med niorna och i början av andra gjorde det så ont att prata pga min förkylning och min röst försvann nästan... Sen har jag städat trappen här som var full med slask och sen faktiskt chillat. Men har svårt att slappna av när jag vet vad jag har framför mig. Men två veckor till med all in och sen är det jullov. Nu kör jag hårt! Försöker hitta ett sätt att tagga till att gå upp imorgonbitti klockan 05.50 men det är jävligt svårt alltså...

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!