The best way to destroy an enemy is to make him a friend.

Väldigt effektiv dag, ställde klockan på 10 och det var ju pinsamt jobbigt att gå upp men jag har hunnit med att städa hela lägenheten och trappen (och vi har hunnit med) och haft tvättstugan. Nu ska jag på mission att köpa strumpor eftersom mina svarta strumpor inte varit svarta på länge så de måste slängas och så ingredienser till att göra marängswiss imorgon :) Och ni kan ju gissa vem som inte går till Systemet idag inför morgondagen, jag håller mig med det lilla jag har hemma och ska aldrig aldrig mer dricka som en idiot. Jag är smartare än så det vet vi :P Igår började jag faktiskt med plugget och fortsatt lite idag, ska göra mer ikväll och så ska jag försöka fixa en årsresumé av 2010, för vilket jävla år det varit alltså...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!