lösenord

 

Nu har jag bestämt att jag skall sätta lösenord på min blogg för jag vet att personer som jag inte vill ska läsa läser och jag känner mig hämmad då jag inte kan skriva vad jag vill, inte kan skriva vart jag är eller vad jag ska göra för att det finns psykopater som har bad intentions. Tänke att jag skulle säga till er innan så ni vet och ni som är mina vänner eller som fortfarande vill läsa bloggen kan bara fråga mig om lösenordet så får ni det såklart :) Och så kan jag sedan börja skriva precis vad jag vill och känner för utan att bry mig om vilka som läser. Det blir bäst så! PUSS



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jesso

perfect sistah! se till att ge mig lösenordet innan bara ;)

2010-12-26 | 22:58:26
carro

Du vet att jag vill ha lösenordet :) <3

2010-12-27 | 07:34:54
http://enrikedomavsandkorn.blogg.se/
Emmy

jag vill ha lösenordet!!

2010-12-27 | 14:02:28
http://emmyochfia.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!