julbordet

 

Bilder från igår, var på julbord på båten Vindhem som åkte ut en sväng i skärgården till Vaxholm några timmar. Maten var dock en besvikelse när man jämför med Torekällberget, den var nästan som ett skämt men jag hade det ändå trevligt och satt och pratade och åt en del ändå. Efteråt blev det en sväng förbi den fina granen de satt upp här i närheten av Slussen och genom Gamla stan tillbaks, så himla fint med snön på kvällen! Ser verkligen ut som något från en julkalender...

 

Har kommit hem från praktiken nu och gjort köttfärssås till lunch/middag och ska ta tag i disken nu och sen äre tvättstugan. Idag höll jag i en till lektion och jag känner mig så stolt och glad när jag märker att "ungarna" verkligen hänger med och verkar lära sig något av mig, det här är anledningen till varför jag vill jobba som lärare :)

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!