I'm back

Sådärja, nu har jag lagt lösenord på bloggen. Egentligen är det ju inte så konstigt, bloggen är ju som min dagbok fast den ger mer utlopp för kreativitet än en vanlig dagbok och eftersom jag inte skriver dagbok längre vill jag kunna vara fri att skriva precis vad jag gör eller känner eller tänker på när jag vill. Och så ska ju min familj och mina vänner få veta vad jag gör om de vill veta det ;) Så ni som är mina vänner har förmodligen hört om att jag haft en hel del drama i mitt liv på sista tiden och framför allt nu den sista veckan. Jag är helt slut rent utsagt, too much drama!! Det resulterade även att jag var något ocharmig i lördags på The strip men sånt är livet och nu har jag lärt mig mer om vad jag tål och inte tål. Idag sov jag ända till 12 (det är typ så att hur mycket drama eller hemska grejer jag har som pågår i mitt liv har jag vääldigt sällan problem med att sova) och sen var jag och Andrés bara iväg en sväng till Skanstull för att köpa ljus till min nya ljusstake jag fick i julklapp som jag måste visa sen! Köpte även semlor men de har jag inte orkat äta ännu. Vid 7 ska jag iväg och träna för första gången på tre veckor efter sjukdom, massa jobb och julen så blir det zumba och core. Jag är taggad inför att dansa för att det är så himla kul men hela processen med att ta sig dit och byta om och greja är mindre lockande... Men jag måste köra nu känner jag! Dessutom är träningen en tid jag har helt för mig själv då jag får tid att känna att jag är stark och när jag tränar hårt även en paus från alla tankar för när det är riktigt jobbigt tänker man verkligen inte på någonting annat än just den stunden. Så det ska bli skönt ändå :) Som ni ser är jag expert på att fatta mig kortfattat... Not! Avslutar här innan jag går fööör långt. PUSS




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!