i södertälje

Sitter nu hemma i Södertälje (det kommer väl alltid vara hemma ändå) i Jessos rum med Jessos Mac dator. Vill också ha en mac! Varför köpte man inte det när man köpte dator? Min data låter ju som en himla stor fläkt hela tiden och ibland bara dör den, och den är ändå bara 2 år gammal. Skit alltså! Anyways, är här och passar lilla Elliot som är hemma från dagis med feber men nu ligger han och sover. Han har redan sovit en timme så han borde vakna snart :) Idag börjar jag jobba vid 5 på Torekällberget och imorgon har jag praktik 9-11 och sen ska jag hem och bara chilla och ladda krafterna inför helgen. Snart måste ju också min envisa förkylning försvinna! Vet att det här är straffet för att jag sa att jag aaaaldrig blir sjuk. Sen har jag sån himla lust att börja träna ordentligt igen! Sist var förra tisdagen och sen blev jag paff förkyld och har dessutom knappast haft någon tid över, har läst att om man har ont i halsen så är det farligt att träna så det är väl bara att vänta. Nästa vecka kommer jag absolut ha noll tid över till träning men sen julveckan tänker jag fasen köra som vanligt igen! Är så In need of a body pump pass alltså! Elliot gnydde till lite och trodde han höll på att vakna så gick dit och sa hej och la handen på honom men han bara tittade skitargt på mig, gav mig en smäll och rullade över och nu verkar han sova igen haha.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!