God jul <3

Nu är jag lugn eller så lugn jag kan vara under omständigheterna iallafall. Har konstaterat att jag är så jäkla grym och sååå stark, ska inte börja sjunga på Christina Aguileras ego-låt men thank you mum and daddy cus... jajaaaa. Igår blev det mys här med familjen och The Holiday igen, Jude Law är så sinnessjukt vacker, den snyggaste mannen på hela jorden och satt och dreglade/småfnissade hela livet. Men lite falsk marknadsföring av engelska landsbygden tycker jag ändå, inte fasen fick jag träffa på någon Jude Law när jag var där... Anyways. God jul allihopa, har hängt med Jesso och hon har sminkat sig själv och mig medan Jamie håller på med maten. Klockan 2 ska vi äta och då kommer Veronica, är redan hungrig faktiskt... Sen blir det mys och öppning av en miljon julklappar vi har här. Ska kanske se till att slå in mina sista nu med. Hoppas ni alla får en underbar jul, förlåt och gå vidare! Och framförallt, förlåt er själva och älska er själva!! Om ni inte älskar er själva kan ingen annan älska er inte sant? PUSS

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!