fuck

Fy fasen vad jag suger alltså! Så fort det är något som inte är obligatoriskt typ en föreläsning så ställer min kropp om på "icke-obligatoriskt-mode" och sover vidare när klockan ringer. Ok det är skönt att sova men jag ville verkligen gå på föreläsningen, speciellt eftersom jag inte ens läst boken som även är till seminariet i eftermiddag. Dessutom har jag bara haft en jäkla skittimme ända sen jag gick upp, där ser ni att det straffar sig att sova vidare... FAN. Anyways nu ska jag dra till skolan och försöka köpa boken som är till idag och sen pressa Rebecca på information för att eventuellt klara seminariet ändå, annars blir det väl skriftlig komplettering. I love my life right now mhmmmmmm.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!