Dan före dan före dopparedan

Vad snabbt tiden går! Vet ni, idag känner jag mig äntligen lite friskare!! Har faktiskt sovit bra i natt :) I lördags mådde jag ju som sämst men igår blev det ännu värre under natten och jag stannade hemma från skolan. Har ju annars vart tvungen att köra på som vanligt men igår var jag bara inne och vilade och det hjälpte visst :) Nu var jag dock tvungen att ta tag i lite saker och har nu städat klart köket, ska iväg med återvinningen och handla nu. Har sminkat mig för första gången den här veckan nu med så nu känner jag mig som mig själv igen och inte som en zombie som jag sett ut som de två senaste dagarna... Hoppas jag inte blir sämre av att gå ut bara, satsar på att vara frisk till i övermorgon :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!