♥ Dag 7 – Min bästa vän.

 

Det var länge sen jag hade en "bästis", det var Malin upp tills vi gick i sjuan då vi umgicks hela dag varje dag. I gymnasiet blev det annorlunda och jag hängde med tjejorna på den svartvita bilden och sen blev ju min pojkvän även min "bästis". Nu har jag dock som tur hittat tillbaks till både Caroline och Caroline och jag är tacksam att dom tog tillbaks mig ;) Om det är något jag lärt mig utav mina misstag så är det just det, dissa aldrig dina vänner för en kille, för det är så sant det att kärleken går upp och ner men vännerna är de som alltid finns kvar!

 



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


malin

jag känner att jag måste tacka för att du tog ner den fula bilden i mindre format. alltså, det är helt stört hur ful jag var. alla sådär fint klädda och jag men en jävla träniströja runt magen - HEMSKT! hahaha

2010-12-11 | 14:59:32
http://malindaniella.webblogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!