before I fall inlove, I'm preparing to leave him

 

Nu har man alltså klarat av hela jobbiga december också! En månad av sjukt jobbiga och stressiga dagar och dessutom den här jäkla förkylningen som visserligen fortfarande sitter kvar. Igår jobbade jag sista dagen på julbordet och det känns såå skönt. Det har dock gått så himla snabbt och har inte alls hunnit längta efter julen så det känns konstigt att det är julafton på fredag... Idag köpte jag den sista julklappen iallafall :) Imorse kände jag lite ångest inför att inte ha något att göra idag, har inte haft en lugn stund på hur länge som helst ju, även om jag är supersjuk så behövde jag inte oroa mig. Vid halv 3 började jag städa här och ha tvättstugan och vid åtta pausade jag och gick och handlade och fixade mat. Alltså över fem timmars oavbruten städning!! Och då menar jag verkligen oavbruten!!! Utan paus.. Ändå har jag köket och badrummet kvar till imorgon men då har resten av lägenheten blivit superordentligt städad så nu är det fint till jul :) Ska lägga mig i sängen nu och typ dö lite, kan tyvärr inte sova pga av den jäkla förkylningen som inte låter mig andas bra men chilla ska jag iaf. Imorgon är det skola en sista dag...

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!