He's always on the tip of my tounge

 

Hade tänkt lägga ut bilder från konserten i söndags men jag såg ut som jag vet inte vad på allihop! Riktigt misslyckade bilder blev det haha. Så jag tog denna som lagts upp på facebook från i lördags istället. Konserten var iallafall bra, det var bra musik innan så det var superkul att dansa, bandet var riktigt bra men inte riktigt min musiksmak kanske. Den största underhållningen för kvällen stod dock Niklas från Jamies jobb för! Han var lite full och väldigt rolig att lyssna på haha. Idag har jag vart och lämnat böcker på bibblan i skolan och i Skärholmen. Min resa hem från Skhlm tog inte mindre än 2 ½ fucking timme! Det var stopp heeeeela vägen från gamla vägen vid Rönninge in till Södertälje C. Gick i snigelfart. Thank God att jag hade batteri på min ipod säger jag bara... På min praktikplats klagade en av mammorna på att hennes dotter överdrev så värst när hon inte hade batteri på ipoden och skulle åka hem från skolan men det är inte att överdriva, det är en fruktansvärt situation alltså! Klarar inte att åka kommunalt utan musik alltså! :D

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!