Staffan Hellstrand

 

Kvällen igår var väldigt lyckad! Vi fick parkering precis i närheten av Big Ben där konserten var och det var jättelite folk där! Kanske lite trist när man uppträder men jag tyckte bara det var skönt, har vart på hans spelningar där det varit helt fullproppat så man knappt kunnat se nåt! Han spelade i 1½ timme och fick nog med alla våra favoritlåtar som jag filmade. Efteråt kunde man köpa hans nya samlingscd och vi bad att få ta en bild med honom! På den andra bilden ser ni mamma och Staffan i bakgrunden, sådär nära satt vi så man såg och hörde perfekt :) Lyckades även få mamma att posa med peacetecken och tungan ut haha, om ni undrar varför jag ser konstig ut så är det för att jag färgade ögonbrynen igår med svart färg istället för brunsvart som vanligt... ;) Hellstrand är nog den artist jag lyssnat på allra längst, eller det är han definitivt! Har vuxit upp med hans musik så länge jag kan minnas och älskar den fortfarande så det är alltid lika kul att se honom live.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!