She's playing with her hair


Nu är det inte alls långt kvar alltså! På onsdag drar jag till England i sex veckor! Nu börjar jag få lite resfeber och nu börjar jag tagga. Kollade på bilderna från när jag och syrrorna var i London 2008, KFC, jag på hotellrummet och en random restaurang och en random röd brevlåda, you've gotta love it! På onsdag åker vi till Manchester där Jamies syster och pappas släkt bor. Där är vi till på lördag då vi flyger ner till Cornwall på kusten och där vi sen skall vara resten av tiden. Är typ sjukt nervös men det ska bli kul! Taggar med The Streets och The Kooks...

If she played with her hair, she's probably keen
She's playin with her hair, well regularly,
So i reckon i could well be in.

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!