Jag försöker att hålla mig vid ytan allt jag kan

Mitt hår blev fail igår. Orkade inte tvätta det och slutade i katastrof. Var en bit kortare än Carro också! ;) Ser ju ut att vara hennes lillasyster här, eller unge till och med haha.

Igår var jag ute med Carolina, det var riktigt kul att träffa henne igen och det var överhuvudtaget väldigt kul speciellt med tanke på att musiken vad keff. You know I hate tecno men jag dansade faktiskt ändå. Offrade mig. Reggae är tusen gånger bättre musik ute har jag iallafall kommit fram till. Imorse låg jag kvar i sängen till elva i protest fast jag var vaken sen 8 eftersom min mamma tydligen är halvdöv och måste prata med världens högsta röst. Jag har tränat benen och pluggat lite och det håller jag på med nu. Skriver ihop utifrån böcker som jag läser om Religious Education i England, de skall lämnas in på tisdag (egentligen i torsdags) så jag måste bli klar med dem. Klockan 3 ska vi till min kusin som fyller 6 år, tiden går sjukt snabbt! Ikväll skall jag ut med Jamie & en kompis till mamma (odd combination) för någon konsert som är på Jamies jobb.

Tiden går faktiskt. Och den här låttexten är en ganska bra beskrivning på hur det går tycker jag. I'm hanging in there men det är ganska pressat eller vad man skall kalla det. Lite fejkat kanske. Topparna är högre och dalarna är djupare. Men det är ju det som är härligt med livet eller? Nu måste jag fokusera på RE!

Jag försöker att hålla mig vid ytan allt jag kan
fast topparna är högre nu och dalarna är djupare
sen elden försvann, som du vet?





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!