i skolan

Nu har jag fatt lana skolans internet lite for att maila min larare och sant. Det forsta jag tankte var saklart facebook men klart har de blockat det sa inte eleverna ska ga in haha. Allt jag vill ar att hitta ett internetcafe har. Det skulle gora mig happy. Datorn hos Jamies mamma har ingen minneskortlasare heller sa jag kan inte lagga in bilder for jag har inte tagit med datasladden eftersom jag ar van vid att alla datorer har det... Nu har jag iallafall borjat skolan och vart med pa nagra lektioner. Det har vart intressant men lektionerna ar 100 min langa vilket ar vaaldigt lang tid, man blir fett seg. Igar fick jag vara ledig for det fanns inga lektioner och da akte vi till ett supervackert stalle dar det finns en gammal teater fran 1800 talet precis vid havet och varsta utsikten, den ligger hogt upp pa berg typ. Jag lovar att det sag ut som grekland eller nat, havet helt turkost och stralande sol. You can't belive this is England som mamma sa. Det ar sa jakla fint har sa jag blir sa sur att jag inte kan lagga in bilder... Orkar inte skriva mer but I am alive and well iallafall :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!