I Manchester

Eller jag ar i nan stad i narheten av Manchester nu, det ar typ som Sodertalje till Stockholm tror jag, minns dock inte vad den heter. Vi har varit ute har i stan och gatt runt och tittat pa marknaden, i en park, kyrkan osv. Nu kom vi hit for att ata lunch och fixa oss medan de andra ar pa jobbet. Vi ska ut och ata middag och traffa hela slakten alltsa Jamies vid 5, 6 hos er. Flyget hit gick bra, men elliot var en riktig skitunge. Tyckte sa synd om de som satt runt oss. Han skrek, slogs, spottade, skrattade ashogt, pratade ashogt. Ja man fick inte en lugn stund helt enkelt. Vi var har vid halv 7 i gar kvall. Fran flygplatsen akte vi landsvagenn hit det var superfint landskap! Love it. Paminde verkligen om Midsomer Murders och det sag vi ett avsnitt av sen pa kvallen. Somnade lite vid slutet for jag var sa sjukt trott. Har lagt upp mer pics pa facebook sa ni far kolla dar. Datan ar ratt seg, varfor ar alla datorer utom min det.. (kan inte hitta fragetecken pa datan heller haha).




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!