Dag 4 i Manchester

Igar var vi inne i Manchester och shoppade. Taget tog nastan en timme harifran och man markte nar man narmade sig Manchester att det borjade bli "trashigare", husen blev fulare, det sag mer slummigt ut helt enkelt. Mer som den bild av Manchester man har nar man tanker pa 1800 talet, industriella revolutionen och det som iallafall jag tanker pa ;) Vi at lunch pa Starbucks, jag shoppade skolklader pa Primark, mitt alskade La Senza och sa kopte vi massa Converse. Kl 3 drog vi hem med skavsar pa fotterna ;) Vi var och handlade pa supermarket pa kvallen och at hemma, somnade 9 och sov 11 timmar. Vi skulle ha flygit till cornwall idag men det finns fortfarande inga flyg (vi hade himla tur som ens kom hit till England!) sa imorgon ska vi ta taget ner. Det tar 8 timmar men vi far atminstonde se en massa av Englands landskap... Idag har vi vart pa marknad, steam festival de har har, de har nat att gora med bilar, brandbilar osv. Det ar over 20C och sol ute, har suttit ute och chillat men det blev for varmt sa gick in hit ;)



Shopping, supersota trosor fran La Senza och Primark. Converse till mig, mamma, Elliot o Jamie. De kostar 400 kr har och inte 700 som hemma. Sot pyjamas fram La Senza. Kopte en jacka pa Primark for 13 pund, kavajer for 5, 11 och 13 pund. Sa jakla billigt. Mest pengar gjorde jag nog av med pa La senza, dar ar det inte billigt. Lagger upp mer vanliga bilder pa Facebook nu sa kolla dar for att se vad vi har sett ;)



 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!