Misslyckade foton

Var bara tvungen att fota detta för att visa er! Framkallade ju alla bilder sen i julas och det var ju en del. Så sitter man ju och fyller i för varenda jäkla bild vilket antal man vill ha och det verkar helt enkelt som om jag slipped lite med tangenterna och istället för ett av de där två sugiga bilderna blev det 31 av varje... Gissa om jag blev chockad när jag såg det. Dessutom var det ju på de sämsta bilderna! En ful på mig och en på en tallrik frukost (!!!). Lite trist men ändå skitroligt haha.

 

Sitter och känner mig lite stressed out för det här med körkortet. Mamma frågade mig om jag var bekymmrad eller ledsen haha men jag funderar bara på körkortet. Kollar på olika intensivkurser, vägvärkets hemsida och sånt och känner mig liite skraj. Vill ha körtkortet och vill känna att jag verkligen kan köra bra, men men ända sättet är ju att öva och öva!! Om en timme ska jag iväg till skolan. Vi ska ha en föreläsning av en snubbe som säger sig vara healer och är helt övertygad om sina powers, ska ju bli intressant! Sen ska vi se på filmen The Secret som är nån new age-ig film. Slutar 5 idag!

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


D a n i e l a

hahah tallrik frukost! yummie :) hihi kram

2009-09-03 | 19:30:30
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!