This gon' be a tough act to follow

Har precis målat naglarna med syrrans nya lila från Depend nr 163, riktigt grym färg! För en gångs skull har jag också haft på överlack så jag får se om det håller bättre än annars... Har inte kommit längre på tentan :( Paul kom hit efter jobbet i jobbarbyxor skitsöt :) Vi myste och köpte chips ^^ Håller på att lyssna på Eminems nya skiva. Är verkligen besviken. Finns knappt nån låt som är bra eller grym, de flesta låtar är bara larviga, han använder olika larviga accents och gör sin röst konstig. Det är liksom inte kul längre. En grym låt som får hoppet att vara kvar är iallafall Beautiful. Eminem kan ju göra så jäkla bra så han borde skärpa sig o göra det. För er som inte visste det så har jag vart ett stort fan av Eminem sen jag var 11, har alla hans skivor och älskar dem. Men han har ju blivit sämre med tiden tyvärr... "Damn Marshall you're so funny, you should be a comedian! Unfortunately I am."



God gave you them shoes that fit you
So put em' on and wear em'
Be yourself man, be proud of who you are
And even if it sounds corny
Never let anyone tell you, you ain't beautiful




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!