Make up

Bestämde mig för att städa ur en hylla i min bokhylla (som jag köpt sjääälv love it), hyllan där jag har alla smink grejer började se lite väl rörig ut så det har jag gjort nu och tänkte visa hur det ser ut! Det jag har mest utav är mina fina Make Up Store skuggor som jag byggt en liten pyramid av (dock saknas det en :( för att göra den komplett). Sen har jag också en hel radda med skuggor från Loreals Color Appeal serie, de är skitbra! Tyvärr står dom mest i hörnet, använder ju inte skuggor så ofta. Så trist när jag har glasögon för då känns det ändå inte som nån ide för det ser inte fint ut med dem på... Längst fram har jag alla mina läppstift! Favoriten som jag använder mest nu är den rosa som ni ser med genomskinligt lock som jag köpte i Ecua och det är Wet 'n' wild. Sen har jag några hårprylar typ mousse som jag aldrig nånsin använder! Mina bästa örhängen ligger också framme, resten har jag lagt i asken jag köpte i Ecua nu. Har ni någon sån där hylla för sminkprylar? Nu ska jag tillbaks till plugget, Moonrörelsen it is.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


MELO

Sv: Oh va coolt ju att klacken inte ens var till tjejerna från början ju =0 En fråga är i alla fall besvarad hihi Thanx ;)

2009-09-04 | 18:30:30
http://melowna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!