Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans,

 

Har hunnit med massa idag redan! Sov ut tills Elliots röst fick mig upp till slut, sen tränade jag magen och benen i en timme. Grymt jobbigt men grymt skönt nu! Efter det bakade jag havreflarn kakor för första gången. De blev ganska misslyckade men jag lyckades rädda några och dom smakade bra. Men dom flöt ut till en enda kaka inne i ugnen och blev supertunna. Men men nu vet jag det till nästa gång! Nu har jag precis käkat lunch och satt mig med hemtentan, har nästan skrivit en sida redan. När jag väl kommer igång går det fort! Känns kul att skriva för jag har liksom nåt att skriva! Nu blir det mera Winnerbäck och New age tenta!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!