Jag hatar skrivare!

 

Det finns absolut ingen teknisk grej som jag hatar så mycket som skrivare! Har haft typ fyra skrivare och allihop har ju sugit och varit skitdåliga. I början går det bra men sen vet jag inte vad som händer! Nu har jag dessutom en sån där Epson som jag köpt själv, inte den dyraste men absolut inte den billigaste och den vägrar skriva ut! Har bytt bläck och den är fortfarande helt idiotisk. ÅÅååååh jag blir så trött, måste få ut min tenta som jag ska lämna in på måndag morgon :'( Inte ens skrivarna i skolan fungerar för mig så jag vet inte vad det är, jag och skrivare funkar helt enkelt inte. Men inte ens Paul har kunnat fixa den här nu så jag vet inte... Åh så jobbigt.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!