if you can't take the heat then get the fuck out the kitchen

 

Hittade den här gamla bilden på datan som är döpt till "Beckiiz på värsting". Jag var väl 12-13 år här och alla bilder på mig kallades "Beckiiz" eller "Beckizz" osv. Hade förresten glömt bort att vi inte brukade säga fyrhjuling till fyrhjulingarna utan vi sa bara värsting så det trodde jag att det hette :p Det var hos pappa på landet i GBG som vi körde runt som bara den. Hade två "värstingar" och en minivärsting, en moppe och så jeepen som vi fick köra på fältet. Jag fick oftast moppen dock, men värstingen var ju grymmast att köra, så jäkla kul!

Idag var det skola från 10-15 är inte mycket smartare efter det men men! Sen drog jag till Skärholmen och väntade på Paul. Var fett hungrig så när vi möttes drog vi direkt o käkade på Max, våran grej! Sen drog vi hem till Paul och myste, såg på nya Two ½ men och jag läste ut bästa boken jag hållt på att läsa. Nu sitter jag och proppar i mig chips från helgen (don't ask) och försöker bli trött!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


D a n i e l a

Visst e det det?! :D Hihi! Fast jag är så dålig på att baka.. allt blir liksom.. fel! :( Fast man bakar inte direkt banana split haha, men så att du känner till det.. det är liksom topphemligt! Alltså att jag är dålig på att baka. Gillar du att baka? Jag tror det faktiskt :) Hihi!! KRAM! Oj det blev ett långt svar... Kram igen! :D

2009-09-28 | 22:34:14
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!