Fullt upp

Har så mycket i hjärnan just nu så jag ska sätta mig och göra en liten planering på allt som ska göras!

Tis: Idag spenderades hela dagen inne i stan, var och undersökte mina ögon OCH bokade en tid för laseroperation, gissa när?! Fredag 9/10. Det är nästa fredag! Helt sjukt. Väntade sedan på Paul i stan, bytte byxor på Bikbok, vandrade runt. Med baby hämtade vi beställda kläder och åkte sen hem till mig. Håller nu på att förbereda morgondagens seminarium.

Ons: Seminarium 10-12. Försöka planera med min gruppkompis också! Sen lunch med mamma på Jessis skola. Stan; apoteket och köpa tröjor till Raquel. Sen hem och ringa viktiga samtal och plugga inför de andra seminarierna och skriva extrauppgift.

Tors: Föreläsning + seminarium 10-15.

Fre: Jobb på Fridhemsplan 11-19. Missar seminarium så därefter fixa 4A4 komplettering (snyft) som jag måste börja på imorgon.

Nästa vecka börjar dessutom praktiken och sen på fredagen är det operation, helt sick. Måste alltså få tag på min praktikplats, mailade för en vecka sen men de har aldrig svarat. Måste se att dom ens vet att jag ska dit och så måste jag ju be om ledigt för operationen. Längtar tills på fredag då jag kan pricka av lite grejer och är klar med plugget för ett tag, då blir det praktik 3 veckor, hoppas det blir kul!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Melowna

Hejsan Rebeccy =)

Jag har en idé som jag vill sätta ut i bloggen som en presentation av mig själv. Jag vill sätta ut vad ni tycker om mig =) Skulle du kunna skriva några rader om vad du tycker om mig?

2009-09-30 | 14:06:16
http://melowna.blogg.se/
Melowna

T.ex vad är det första som du tänker på när du tänker på mig =)

2009-09-30 | 14:10:33




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!