Fokis Ugg's hos Melba


Sitter och pluggar och är nu helt klar med 1/4 av tentan och så är jag en bit in på den andra delen. Tyvärr blir det nog de två svåraste frågeställningarna jag har kvar. Men hello jag har en hel vecka på mig så det ska nog gå! Känns dock som att jag borde försöka njuta av denna vecka för detta, tentaskrivande till trots, blir den softaste veckan innan typ jul. Nästa vecka börjar vi nämligen med en ny delkurs och sen är det direkt ut på praktik med långa dagar och jaaa... Sånt jag inte är van vid helt enkelt! Hoppas verkligen jag kommer trivas bra på praktikskolan...

Tänkte visa dom här skorna från Melba.se som Foki tipsade om på sin blogg. Funderar nämligen på att köpa ett par. Tyckte det var liite dyrt med 500 spänn dock så jag vet inte (snål jag vet!). Och det andra problemet är ju att välja vilka av dem! Tycker om alla men grymmast är nog de rosa och de leopardfärgade. Vilka gillar ni?



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!