fleece for the winter

 

Igår var jag ju i Skärholmen för att lämna böcker och som tur hade mina nya böcker kommit också :) Blev också lite lite shopping. Gick in i typ alla affärer under mina två timmar där men blev inte sugen på särskilt mkt. Köpte nya benvärmare som jag redan planerat att köpa, blev ta 3 betala för 2 så en i varje färg! Sen köpte jag en supersöt och mysig fleece från New Yorker. Ni kanske inte visste det men jag älskar att använda fleece på vintern, det är ju det bästa! Dock brukar dem ju inte vara så snygga tyvärr. Men den här var faktiskt snygg också :) Sen köpte jag bara några smågrejer jag behövde t.ex. rakhyvlar. Hittade också en supersöt present till Elliot, en griffeltavla som jag klistrat på dörren. Ska fota o visa sen ;) Köpte också 10 kort till honom från Gallerix med olika motiv han gillar typ katt, blåbär, korv... =) Nu ska jag skriva klart den där jäkla tentan. I'm on fiiiire.

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!