Shopping med Jamie

 

Blev en liten tripp till stan idag med Jamie och Elliot. Vi käkade på Nancy's och gick i några butiker. Jag följde med eftersom jag skulle köpa stövlarna jag sett på Scorett. Dom är perfekta, men jag kunde nästan haft dem liite högre till och med... dom är inte äkta skinn och därför kostade dom bara 799:- Väldigt svårt att hitta de perfekta stövlarna iallafall kan jag lova, men nu har jag dem :) Sen var vi på leksaksaffären och kollade på djur till Elliot, han samlar på dom här olika djuren i bra kvalitet och han blev helt excited och började riva ner alla och leka med. Det blev en stor häst, en cool flodhäst som hade munnen öppen och en stor sköldpadda =) Sen var vi inne på Blend och där spenderade vi säkert en halvtimme fast det är en liten affär. Först köpte jag skorna på bilden, gillade dem och dom var på rea för 199 spänn. Sen köpte jag en tröja till Paul som jag hade sett en kille på stan ha som jag älskar, tröjorna har texten "God bless atheism" och "God is bigger than religion" fett intressanta tröjor tycker jag. Ville ha en till mig själv men det fanns inte men sen när vi betalt och skulle gå såg jag att dom visst fanns i tjejmodell också så jag köpte den gråa. När jag skulle gå igen kände jag att jag ville ha den gröna också så jag gick tillbaks och köpte den och tjejen i kassan var så snäll att hon gav mig en till i en annan färg =) Förresten är ju Jamie den perfekta shoppingpartnern, han är bra smakråd och så tröttnar han aldrig fast man är tjej och har svårt att bestämma sig och sånt så han är bäst att gå i affärer med! Efter stan åkte vi till min moster och firade hennes man som fyller år. Har vart och skrivit ut tentan nu på Jamies jobb och börjat plugga lite!

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

ÅÅh var köpte du tröjorna???

2009-09-27 | 20:30:06
http://raquelita.blogg.se/
D a n i e l a

Oh god vad snyggt det är med sådana texter! Helt great! ^^ Haha blev visst lite engelska där.. Kram :)

2009-09-28 | 18:00:22
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!