aggressiv affär

Ni kanske inte ser så bra men var iallafall tvungen att lägga upp den här bilden som jag tog i Båstad för nåt år sen. Det är nog det mest negativa skyltfönster jag någonsin sett! Det värsta är ju ändå öppentiderna! Öppet mån,ons, fre 10-16 16 INTE kl 18. Måste dom poängtera, helt sjukt. Dom är ju inte särskilt mycket öppna iallafall, och sen slår dom inte in varor med rabatt som present, varför?! Sen har dom också en skylt som där dom undanbeder snattare och det står att om man har en axelremsväska måste man lämna den vid disken, varför just en axelremsväska..? Helt sjukt det här iallafall, blev inte sugen på att gå in i den affären, men, som ni kan tänka er var den ändå stängd! ;)


Struntade i dagens första föreläsning för jag skulle ändå inte kunnat gå på den andra, ska vara hos ögonstället kl 14 för att undersöka om jag kan göra en laseroperation! Nu har jag precis tränat en timme och ska in i duschen och sen på med mina riktigt röda byxor!

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sandra<3

fin design och headern är jju!!! ooff shöööt!! annars då??/ kraaam

2009-09-29 | 15:02:51
http://thesandralife.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!