respect missy elliot

Är på världens sämsta humör nu. Den stora anledningen är att jag inte hittar mitt skolkort (och bibliotekskort) någonfuckingstans. Blir galen. Måste gå till skolan imorrn och kopiera/låna böcker till seminarierna nästa vecka och hur fasen ska jag kunna göra det utan ett kort... Det är helt borta, har inte den blekaste aning var det kan vara. Brukar alltid ha det i väskan men där är det inte och jag har typ aldrig använt kortet. Wääää. Dessutom gick jag upp kvart över fem imorse och imorrn ska jag återigen gå hemifrån klockan halv 7...

Tänkte iallafall visa upp min nya lover, den snyggaste adidas mina ögon någonsin skådat. Samma för er? Såg den när jag var i stan förra veckan och bara fy fasen den ska jag ha NU den är så JAG den är den mest perfekta adidas någonsin. Så nu är den MIN. Love it! Nu måste jag dra för bloggen gör mig bara mer galen eftersom den är så sjukt seg! Bad mood or what?





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!