reebok it is

 

Blir lite mycket Reebok skor nu men jag bara måste. Efter jag skrev om skorna igår kollade jag in på Caliroots som säljer dom här färgglada Reeboks! Dom är ju bara hur grymma som helst och just nu är dom på rea från 699 till 200 spänn! Superbilligt, dock finns dom bara i enstaka storlekar så om ni har extra små eller extra stora fötter så spana in! Jag lyckades dock få de röda i storlek 37, har väl egentligen tillräckligt med skor men jag kunde inte låta bli, det är ju ett sånt fynd och eftersom röd är min favoritfärg har jag spanat in dom här tidigare också!

 

Annars är jag hemma, har inte hört nåt mer från praktiken! Har spenderat morgonen med att storstäda rummet; putsat fönster, dammsugit, dammat och skurat golv! Sen har jag tränat en timme. Nu passar jag Elliot lite, försöker klippa hans hår men det är omöjligt han bara springer omkring!

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!