Nelly shoes



Mycket sko snack nu, visste ni förresten att jag inte ens är förtjust i skor? Hatar att kolla på skor i affärer t.ex. men ändå har jag ju rätt många och hittar ibland skor jag verkligen gillar. Anyways. De här knähöga stövlarna tänkte jag köpa i svart från Nelly men de tog slut så jag köpte ju de andra. Nu är de dock tillbaks igen! De finns i tre färger (skulle vilja ha de mörkbruna) och framförallt är de billiga 399:- kostar dem!

 

Sitter och kollar på Desperate housewives, bästa! Det enda program jag följer på tv. Har varit på riskettan på körskolan ikväll och kom hem för en timme sen. Nu har jag iallafall fått en praktikplats och börjar imorrn på en skola som verkar bra :)

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!