måndag utan praktik

Nu är jag hemma igen. Idag börjar ju min praktik men jag är iinte ute på nån. Skulle till en skola i Bredäng och vara där vid lunch. Så jag åkte dit och när jag kom dit ringde jag och så visade det sig att dom inte alls kunde ta emot mig så det var bara att sätta sig och åka hem igen, slösade 2½ timme på det! Så nu har jag ingen praktikplats längre. Hoppas jag får en ny idag... Annars har jag haft en testlektion på en ny körskola och han lovade mig att jag kunde ha körkortet inom en månad! Eftersom jag satsar på innan jul så känns ju det bra :) Imorrn ska jag göra första riskutbildningen! Ska fota och visa skorna sen men jag pallar inte just nu ;) Ska städa lite i rummet nu har grejer överallt...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!