la senza

Snacka om expressleverans! Beställde mina fina grejer i söndags kväll från England och idag är dom här! Kan fota och visa varje grej sen, love it love it love it.

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Trina

Hejhej älskar din blogg! ;D

men jag har en fråga vet du vem foki är? bloggerskan?

hon hade på sig ett grå leopardmönstrad linne med dragkedja http://fokis.se/2009/october/jacket.html#comment <- det är sidan

och jag undrar om du kan hjälpa mig vart den finns o köpa haha:P du verkar vara en sån mode tjej så jag undrar om du kan hjälpa mig :P tacksam för svar<3

2009-10-28 | 22:22:01
Becky

Får svara här eftersom du inte lämnade nån blogg ;) Tack för komplimangerna ;) Vet tyvärr inte vad det är för tröja men snygg var den...

2009-10-30 | 15:12:45
Linnea

Hej!

Jag hade också tänkt beställa från La Senza. Men vad jag fattar det som går det inte att beställa till Sverige? Man kan ju endast välja UK som land? Hur gjorde du?? Jättetacksam om du svarar på detta (trots gammalt inlägg!)

Mvh
Linnea

2013-06-22 | 10:07:41




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!