I'm not your first but now I'm next I swear I'll be your last girl


Idag plockade jag fram den tjocka koftan från Ecuador ur garderoben och hade som jacka, det funkade med var liite kyligt. Shit det snöade ju till och med i morse, även om det bara var några minuter... Hade iallafall den koftan med mina benvärmare jag köpte för några veckor sen de med rosetter, supersött ;) Imorgon är jag tillbaks på praktiken vilken känns kul. Har alltid tänkt det när jag själv gick i skolan att fasen vad soft det skulle vara att vara i/jobba i skolan om man bara har sina favoritämnen, SO, och det har jag ju nu! Dessutom är det inte så långa dagar och det gör ju mycket alltså!

Well, im right thur 
Na' I'll tell a lie 'cause I'm
Right there,
Right hurr
Na' right here,
Now get off your churr! I mean Chair
some english mc's get it twisted

start sayin cookies, instead of biscuits !



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!