Fortfarande lika hilarious

 

Den här är ju fortfarande lika sinnessjukt kul! Lyssnade på låten med Rihanna här om dagen Take a bow och det är ju därifrån hela första biten kommer "You look so dumb right now..." Om jag inte hade haft min Paul redan skulle jag sagt som Kenza och undrat när den här snubben ska fria! Han är ju bäst.

 

Är på lite bättre humör nu! Fick sluta tidigare redan vid 20 i 11, har vart på skolan en sväng och boken fanns att låna så jag behövde inte mitt kort för att kopiera och nu har jag den så jag kan börja läsa till nästa vecka. Har vart hemma en stund och gjort jag vet inte vad. Om nån timme ska jag ner på stan och lämna böcker, förbi tatueringsstudion och sen lämna Pauls nycklar. Sen ska jag med mamma hem till Malin & Ida och äta middag.


 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!