dress up,

 

Lite fler klädesplagg från Missbella.se som jag diggar men inget jag kommer köpa dock, blir bara som inspiration! Den svarta klänningen med en axel bar är ju lovely, älskar såna axelbandslösa och olika såna klänningar som är annorlunda i ryggen eller så :) Sen är ju kappan så himla snygg, har velat ha en liknande i flera år men det har aldrig blivit av att jag köpt. Är för snål helt enkelt! Dragkedjeklänningen är ju också snygg och var på rea dessutom.

 

Har förresten fått lite info om praktiken nu och det verkar som jag kommer vara i en klass 10 (alltså istället för iv) i Bredäng. Kan det alltså vara en klass med 20 stycken 16 åriga Paul? (or worse) Okej Paul är ju världens skönaste men skulle jag vilja undervisa 20 stycken av honom? I think not. Men jag får se det som en utmaning och ska testa och går det inte så går det inte. Tycker iallafall det ska bli intressant.

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - livet i Milano ☆

ja men eller hur! det gör det hela mycket krångligare. tack vad snäll du är, är säker på att du också är jätteduktig =)



första klänningen var riktigt läcker!

2009-10-03 | 09:49:15
http://fashionstars.blogg.se/
D a n i e l a

hahah ok, jag förstår det :D bara det att den kostar 300 spänn, skrev inte det för då skulle alla tappa hakan hehe :P juste, en fråga! är du äldre än paul? :D Kramar

2009-10-03 | 13:09:08
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!