2 oktober

 

Tänkte komma in med ett litet inlägg innan jag sticker till jobbet. Hade tänkt lägga upp en bild på mig med mina glasögon som jag har på mig nu men när jag sen såg bilderna så hell no. Jag passar verkligen inte med glasögon, ser tusen gånger bättre ut utan, så. Får vänta tills om en vecka och en fyrtio minuter då jag kommer operera ögonen. Det är ju såklart inte bara pga utseendet utan det är bara en bonus! Gaaahhh när jag tänker på det blir jag helt skraaaj som ni kanske förstår, fy fasen. Men det kommer vara så värt. Fick bli en gammal bild från februari på mig och Raquelita fotad av Petra. Nu ska jag iväg till bussen, lång resväg! Hörs ikväll.

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Miina

Shiit va fin bild, jag vill också ta sånna hook me up bruden :D

2009-10-02 | 22:05:15
malin

vart jobbar du någonstans? :)

2009-10-04 | 20:46:26
http://lennaaart.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!