half asleep but still fabulous

 

I natt sov jag tolv timmar igen! Fattar inte hur det kommer sig. Och drömde värsta drömmarna ända tills jag vaknade också. Har tränat (fortfarande kvar träningsverk) och håller på att skriva in mina hinduismen anteckningar på datan. Sen ska jag fixa i ordning lite här. Visar de vanliga trosorna jag fick hem från England, visst är dom gulliga?

Har ganska många läsare varje dag som jag inte har nån aning om vilka dom är så nu kräver jag; SKRIV VILKA NI ÄR SOM LÄSER BLOGGEN! Please? Några vet jag ju såklart men undrar över vilka ni andra är ;)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


malin

jag läser, även om jag är sjukt kass på att kommentera (;

2009-10-31 | 01:02:26
http://molisays.blogg.se/
Emmy

JAG LÄSER!!! :D längtar tills jag får se bilderna från tatueringarna, är nervös.. känns som att det är jag som ska tatuera mig haha! ha det bra!!!

2009-11-06 | 05:50:11
http://fiemma.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!