cleaning out my closet

 

Kommer alltid att tänka på låten med Eminem när jag städar garderoben fast jag gör det ju på ett annat sätt. Här får ni se hur det såg ut före och efter. Första bilden som ni ser hade jag bara slängt in alla kläder i en stor hög, det blir alltid så eftersom jag inte orkar med att hänga upp på galgar. Nu är det iallafall fixat! Har städat lite mer av rummet, läst in mig lite mer på hinduismen som jag ska ha lektioner i nästa vecka och vart med min lilla Elliot. Han är så söt, när jag kom hem såg han mig i fönstret och han såg direkt att det var jag och blev helt galen, ropade becka & vinkade för fullt, så mysigt!

 

Imorrn är det tillbaks till skolan för en vecka. Har två föreläsningar och på lunchen ska jag försöka göra seminarieuppgiften. Märker av den extra timmen idag tror jag för nu har jag INGET att göra. Har precis kollat Top model och tränat. Kanske blir lite sabrina... :)

 


 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sandra<3

heej det var länge sen jag läste din blogg alltid lika intressant! hihi hur mår du då?!/ kraaaaam

2009-10-26 | 14:09:51
http://thesandralife.blogg.se/
Raquelita

HAHAHA!!!! Är det sant? Shiiet

2009-10-26 | 18:48:47
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!