Hope & Faith

 

Nu har jag bokat tid för min(a) första tatuering(ar) som blir Hope och Faith handlederna. Har ju velat ha en i nacken egentligen men kan absolut inte bestämma vad det ska vara så jag får vänta med den. Den 13 nov (fredag den trettonde...) har jag tid. Var och frågade om pris på två olika ställen som ligger ca 100 m från varandra i Södertälje C. Det ena stället där Paul och mamma tatuerat sig sa dem 7-800/st och på det andra stället fick jag båda för 900! En jäkla prisskillnad alltså. Tänk på det om ni ska tatuera er, fråga runt - men såklart hos nån som er seriös. Jag vet att just det här med Hope och faith är det många som har, har själv sett nån (copycat jaa) men jag väljer att inte bry mig. Kommer inte på nåt eget eller originellt så... Men som ni kanske också ser kommer orden från de olika ord jag har utspritt i headern och skulle vilja ha resten av orden men men har inte bestämt riktigt vart på alla. Börjar så här!

 

Idag har jag haft praktik och det var rätt kul :) Slutade ett, kom hem vid halv 3 och har sen dess suttit här lite och sen pluggat. Har nu kommit långt i den jobbiga engelska boken till nästa veckas seminarium - skitskönt! Eleverna i skolan har ju höstlov men inte stackars oss på högskola (eller jobb såklart). Inget lov utan in till skolan för fullt i stället. Men ändå skönt med ett avbrott liksom. Nu ska jag till Second hand butiken med Veronica och kolla.



 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emmy

SHIT jag blir imponerad igen!! jag vill också göra en tatuering men jag vet inte vart och om jag verkligen vågar! ska du ha en på varje handled? coolt! det kommer säkert bli skitsnyggt!

2009-10-22 | 21:34:01
http://fiemma.blogg.se/
Raquelita

Weeii... jag följer med ok? Vill vara där och se hur dom fixar det (kanske gör det vi snackade om) hehehe

2009-10-23 | 08:43:57
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!