midsomer murders

 

Har precis sett klart på ett avsnitt av Midsomer murders. Älskar serien men det var länge sen jag såg den! När jag var liten brukade jag få stanna uppe en vardagskväll till 12 för att kolla på den och sen när jag la mig var jag lite skraj för musiken på slutet och början är ju så läskig hehe. Älskar miljöerna där de spelar, den engelska landsbygden. Det gör ju bara att man så gärna vill bo där i en liten cottage och ha afternoon tea och mysa. Är typ klar med naglarna nu. Det har varit asjobbigt men alla pärlor och limmet. Limmar med superlim och har ju lyckats limma fast typ allt utom pärlorna på naglarna; pärlorna på mig, mina fingrar ihop, pärlorna på pincetten, pincetten i sig osv. Haha! Så jag hoppas de håller sig nu. Ska sätta på dem imorrn bitti så får jag fixa det sista. Ska lägga mig snart så jag kan gå upp rätt tidigt, Veronica vill in till stan och luncha så vi får se. Förresten känns det sjukt skönt att skriva på tangenterna nu men korta naglar haha det är mycket lättare ;)


 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!