jämmer och elände

Har precis delat en skål med chokladpudding med Elliot och kom på att det är såklart han som smittat mig, han har ju vart förkyld länge... Han var så söt och matade mig så jag fick hela fejjan full, han brukar mata mig med chips också :) Mamma satt på youtube och fick fram den här låten, fyfasen. Började alltid gråta när jag hörde den som liten och vill inte ens höra den nu. Så sorglig! Skivan den låg på hette till och med Jämmer och elände, no shit. Alla låtarna var fruktansvärda och jag hatade när mamma spelade den... Annars har jag haft praktik idag och hållt en egen lektion om hinduismen som var jättekul :) Imorrn ska jag hemifrån halv 7 :S Eftersom jag känner mig sjuk också ska jag försöka sova så snart jag blir lite trött. Nu ett Sabrina avsnitt för att relaxa!

 

 


 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!