Let me talk to em' let me talk to em'

Måste köpa en ny hårddisk och det blir nog den på bilden, 899:- på netonnet för 1000GB. Fett bra ju, den jag har är bara 250GB och håller på att bli full. Måste ju tömma datan innan jag kan rensa den så jag ska se till att köpa den i veckan. Läste lite på Vimmelmammans blogg nyss, hatar att läsa den för jag börjar alltid gråta när jag är inne där. För er som inte vet är det en kvinna som kämpar med cancer och har världens gulligaste man och barn. Får mig alltid att bli helt aaah och bara vilja krama Paul och alla runt omkring och tänka på att uppskatta varann hela tiden. Usch kan inte ens tänka mig hur hon har det. Gick igenom musikvideos idag och så kom Low på med Flo Rida. Alltså den låten är ju tuuung. Älskar den, bästa! Den var ju helt inne när jag tog studenten och den påminner om det o är fortfarande lika bra. Ska snart lägga mig, imorrn är jag tillbaks på praktiken :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!