ink.

Nu har jag skaffat mig min första tattoo eller de två första rättare sagt! Fredag den 13:e till och med men allt gick bra ;) Vi fick ändra om designen lite eftersom bokstäverna var så böljande så gick vissa mycket längre ner än andra men det fixade han till så det blev skitsnyggt. Paul smygfotade en bild, han visste inte att det fanns en skylt där det stod att man inte fick fota haha så det var tur för oss. Har plastfolie på nu och det ska jag ha till på söndag så då får ni se resultatet ;) Det gjorde inte så ont som jag trott utan det var rätt chill för det mesta. På vissa ställen (på blodådrorna tror jag) gjorde det dock grymt ont och jag riktigt såg framför mig hur han hade en kniv som han körde in och grävde med haha. Men för det mesta kändes det inte alls mycket. Fattar dock inte hur folk orkar med att göra värsta stora tattos flera timmar.


Min älskade data som är 1 ½ år gammal mår inte så bra. Så nu håller jag på att rensa och föra över grejer till hårddisken, vilket jobb! För att kunna blåsa hela datan sen. Så den blir clean och fresh :D




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mello

Aaah bilden skriker verkligen julstämning. Älskar mysiga bilder =)

2009-11-14 | 14:10:53
http://melowna.blogg.se/
Emmy

WOW!!!

2009-11-15 | 16:33:24
http://fiemma.blogg.se/
Anna

Åhhh shit vad snyggt och grymt modigt, nu kanske jag vågar göra slag i saken med min hanndledstattoooo...

2009-11-15 | 22:27:03




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!