don't look for what you don't wanna find. it's the truth respect it.

 

Idag så lider jag av humörsvängningar. Hur var det där med pms egentligen..? Har pluggat in hinduism, lagt mig under täcket för att försöka gå under jorden, busat med Elliot och rensat bland mina tröjor. Fotade mina t-shirtar med tryck för att visa er. Dom är ju fina men tyvärr använder jag dom typ aldrig. T-shirtar överhuvudtaget har jag sällan, dom brukar sällan ha bra passform och om man har små bröst så ser det ut som att man inte har några alls i såna t-shirtar. Men men ;) Får se till att börja använda dem. Nu sitter jag och lyssnar på gamla reggeaton låtar och tänker på hur jäkla soft dom har det där i karibien. Vårat klimat måste ju vara det värsta, och mörkret... Usch. Undrar om jag verkligen kommer bo hela livet i Sverige? Om man står ut med vintern. Det softaste vore ju att bo halva året här. Om man hade cashh så ;p

si quiero estar a tu lado 
ya me doy cuenta que de ti yo me he enamorado


 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

Haha ser du? Vi borde flytta till PR!!!! =]

2009-11-02 | 14:16:23
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!