We all need one, not two or three.


Ni blir visst bombade med inlägg nu. Fick liksom som inspiration att blogga idag så jaa.. Nu ska jag straxt hoppa i säng. Vill nämligen kunna gå upp tidigt imorgon, ska träna, duscha och göra hårinpackning och sen tänkte jag hinna locka håret också innan skolan. Börjar 1 med föreläsning nummer 1 om islam, kul med en ny kurs och så vet jag att läraren är asbra =)

Lämnar er med en asbra låt, mycket youtube nu men det är ju en sån himla bra 'uppfinning'! Hittade denna låt och lite andra när jag snokade runt i jakt på bra låtar i veckan. Akon och Fat Joe, jag diggar verkligen Fat Joes stil och sättet han rappar och så är han så skön i låten "She loves me even though I'm fat". Jättefin text, som sagt, I love my ghetto love songs! God natt!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mikaela

tack, du har snygg design du ! :)

2009-05-03 | 23:54:22
http://mmikaelaeliasson.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!