Utmaning


Blev utmanad av Daniela att svara på lite frågor vilket såklart är kul. Jag utmanar Raquelita, Melowna och Jesso. Orkar inte länka dock ;) Fotograf till bilden är Maria.

Vilken mat äter du ofta? Svar: Om jag lagar själv så är det kött och pommes oftast :)
När du är på kalas, är du den som sitter, eller hjälper du till med att duka av? Svar: Det beror på hos vem, om det är hos nån man känner bra tex en släkting så kan jag hjälpa till men annars gör man väl oftast inte det ;)
Vart sitter du helst när du bloggar? Svar: Vid min egen dator, den är världens bästa o snyggaste. Hatar att skriva på Pauls tangenter så inte där!
Köper du trisslotter ofta? Svar: Nej, men jag & mamma har börjat prenumernera på 4 triss per månad faktiskt!
Vilken stad eller land har varit din bästa semester? Svar: Cala d'or på Mallorca, där jag var på samma hotell två gånger. Fast också Kreta med moster och en kompis, det var så skoj och mer chill än med familjen...
Vilken TV kanal tittar du mest på? Svar: Femman brukar ha mest bra grejer. Men ser inte mycket tv.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!