You're beautiful



Här är en av bilderna jag tog på min lillasyster i helgen, visst är den vacker? Har alltid vetat att hon skulle bli en skönhet för hon han varit så söt och fin ända sen hon var liten, och det verkar hålla med sig in i vuxenlivet. Vilka vackra gröna ögon hon har också! Tänk vad söt hon var som liten då hon hade ljusblont lockigt hår, men det har ju blivit rejält mörkare och rakare sen dess. Duktig fotograf också, don't you think? Älskar att fota. Så kul med den nya kameran o att man har såna fina modeller ;)

Idag har jag varit i skolan och redovisat om islams syn på idrott, hämtat ut min kristendoms tenta och jag fick G, klarade mig med 2 poäng och min kompis fick precis så många poäng man behövde, tur för oss =) Känns så skönt.. Nu kan man glömma den och fokusera på islam bara. Sen kom jag hem, skrev direkt PM samt såg en halvtimme av The message som är en film om islam, sen har jag bara vart med min Paul, pluggat lite och sovit lite tillsammans. Nu måste jag träna. Det känns så där lagom inte ett dugg kul att jag sparat det till kvällen, jag är gjord för att träna på morgonen men nu blir det så... Mage och rygg ska tränas så det är inte så jobbigt iallafall ;)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Daniela

Du liknar din lillasyster jättemycket! Wow säger jag!! :D Hehe..

2009-05-12 | 22:39:38
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!