Lyxigt sätt att baka



Jag  brukar alltid få några bak-grejer i födelsedagspresent eftersom att jag gillar att baka (eller för att familjen vill att jag ska baka..?) men jag brukar ändå bara baka muffins för det mesta. Anyways, av mamma fick jag nu en superfin lyxig tårtspade i form av en klacksko! Som hon sa, en tårtspade kommer jag ju ändå behöva när jag flyttar hemifrån - och om ni inte visste det så är jag the best på att baka tårtor, om jag får säga det själv. Sen fick jag också fina muffinsformar, 100 st för 29 kr (råkade se priset) från Lagerhaus, det är ju till och med billigt! Och snyggt. Fotat med nya kameran förresten, det var omöjligt att ta bra bildr på detta med min gamla men inte med denna :)

Håller på att göra fransk manikyr på naglarna, blir bättre och bättre på det och nu ser det faktiskt riktigt snyggt ut, så snyggt det kan vara utan att vara fejk naglar faktiskt, övning ger färdighet, har kommit på en ny teknik att måla vågrätt istället för uppåt, blir jämnare då. Håller också på att få hjälp av en kompis på msn om islam grejen ni vet, jobbigt men imorrn när jag träffar tjejen från min grupp hoppas jag vi kan få mer klarhet i det hela! Snart blir det sängen, börjar 10 imorrn vilket är tidigt för mig haha.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!